Saturday 5 May 2012

Untuk Faizal Abd Hamid :-)

Bismillahirrahmanirrahim

Awak dah tido...jadi saya pun boring..seperti dijanjikan tadi, saya nak merepek pasal awak malam ni..sorry ea sebab saye abiskan kedit awak malam ni..thanks awak..peneman hati sunyi saye. Maybe masa awak baca ni, saya dah kuar pegi jogging macam saya bagitau awak. I wanna be the witness for beautiful sunrise today.

Awak...thanks for being my fren. Spend masa dengan saye. Adanya awak, terubat hati saye. Anak bongsu mak yang manja hari nak masak apa untuk mak ngan baba balik mengajar nanti?masak best2..but jangan masak therapheutic diet fav awak plak k.

Awak..awak..kite buka portal awak pastu kite captured result awak.

Congrats ea Mr Four Flat. sangat kagum dengan pencapaian awak. saya sangat yakin awak boleh buat untuk perubatan. saye percaya penuh.Anyway, tiap2 malam pergi masjid dengan baba and mak, mintak la petunjuk dari sekarang. sama ada teruskan dengan farmasi atau beralih pada perubatan.Insyaallah..ada jawapannye.Awak..tak kira apa pun pilihan awak, kite sokong awak k..follow your heart-instinct given from God mudah mudahan..amiin. cerita kite semalam tak sempat habis..to be continue k....

No comments:

Post a Comment