Wednesday 25 April 2012

~hang outzz

  So hari ni keluar shopping kat KB. Melilau2 dekat mall..by the way, ade tudung murah kt Wakaf Che yeh..ape lagi...aku borong lah 7 - 8 helai..hehe. Outlet tu nama Humaira Scarf.
                                             
  Haa, sape2 yang balik cuti tu ape lagi, pegi serbu lah! Dia cakap promotion sampai bulan 6. Tapi aku beli yang promotion tu untuk akak aku laa..Aku punye xde less pon..hehe..Less ke, tak less ke, aku beli jugak banyak2. Banyak sangat choices. Rambang mata aku.. Sebulan tak payah ulang tudung same nak pegi kelas. Hari ni aku pakai abaya..nak beli banyak2 lah abaya..buat collection..convenient dan sopan.. Tadi aku ade intai-intai gadjet baru..laptop Apple tu cun jugak lahh...agak2 dpt student pakej takkk...heeeeeeeeeeeee^^

No comments:

Post a Comment