Friday 19 October 2012

Meraih Cinta Dalam Redha-Nya

Kitα berkenαlαn → Allαh yg rαncαng.
Kitα rαsα sukα → Allαh yg beri.
Kitα bersαmα → Allαh yg αtur.
Kitα berbαhαgiα → Allαh yg detikkαn ♥

Awak ,
maafkan saya sbb dh kurang beri perhatian pd awak,
saya hanya memerhati awak dari jauh ,
maafkan saya kerana dah jarang ambil tahu pasal awak ,
mungkin hati ini sudah beku,
mungkin jua hati ini semakin jauh ..

Awak ,
Bg saya mengenali awak adalah memory terindah utk saya ,
Allah telah temukan kita ,
semakin saya menidakkan kehadiran awak ,
semakin awak hadir dalam hidup saya ..

Awak ,
Biarlah saya begini ,
Allah lebih tahu
apa sahaja yg akan terjadi ,
Hanya Allah yg tahu perasaan saya ,
Saya tahu saya tidak bererti langsung pd awak,
Saya doakan awak akan bahagia dan terus bahagia ,
walaupun tanpa diri saya .

Awak ,
Maafkan saya sekali lagi ,
Maafkan saya kerana jauhkan diri dari awak,
Semoga saya dan awak menemui cinta sejati ,
Kiranya tersurat jodoh itu milik kita, pasti kan bertaut juga.

Cinta yg menuju ke jalan Allah ,
Cinta kekal Abadi ,
Cinta pada Yg Maha Esa
 "Tiada CINTA paling selamat melainkan selepas Ijab dan Qabul dan tiada CINTA paling abadi melainkan CINTA Agung hanya kepada-Nya.."
 Awk.. Jodoh itu rαhsiα ALLAH..

☻♥☻
/█\/█\
.||.||.

No comments:

Post a Comment